Doprava a platba

 

Při zvolení možnosti:

Zásilkovna ČR poštovné je v případě platby předem 69 Kč, v případě platby na dobírku 118 Kč

Zásilkovna ČR na adresu poštovné je v případě platby předem 99 Kč, v případě platby na dobírku 148 Kč

Balíku do ruky poštovné je v případě platby předem 109 Kč, v případě platby na dobírku 158 Kč

Balíku na poštu poštovné je v případě platby předem 99 Kč, v případě platby na dobírku 148 Kč

Balíku do Balíkovny poštovné je v případě platby předem 69 Kč, v případě platby na dobírku 118 Kč

PPL poštovné je v případě platby předem 99 Kč, v případě platby na dobírku 148 Kč

Osobní vyzvednutí zboží v kamenném obchodě na adrese Bartošova 5532/101 ,Zlín je ZDARMA.

 

 

POŠTOVNÉ ZDARMA  (všichni dopravci) je při hodnotě objednávky nad 1499,- Kč.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Logo - balíkovna

Balíkovna České pošty a.s.

Balíček si necháte zaslat na pobočku České pošty, která disponuje specializovanou přepážkou "Balíkovna". Touto přepážkou disponují jen vybrané pobočky. České pošty viz seznam BalíkovenJakmile od nás pošta převezme zásilku do přepravy, obdržíte od pošty e-mailové avízo o podání.V okamžiku uložení zásilky na Vašem výdejním místě Balíkovna Vám bude zasláno avízo o uložení (e-mail/SMS). V tuto chvíli je Váš balíček připraven na Vaší poště k vyzvednutí.

Logo-Balik-Do-ruky

Balík Do ruky České pošty a.s. 

Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a její služby Balík Do ruky
Adresát si může upravit čas nebo způsob doručení.
Ve vybraných lokalitách nabízíme volbu odpoledního doručování.
Adresáta informujeme o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.
S adresátem neustále komunikujeme. Pokud upřednostňuje osobní vyzvednutí balíku, na rozdíl od konkurence mu jej uložíme na poště.
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty zde ( sledování zásilek)

 Logo-Balik-Na-postu

Balík Na poštu České pošty a.s.

Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a její služby Balík na poštu
Odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
Garance možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.
Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště.
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty zde ( sledování zásilek)

 zasilkovna

Zásilkovna - výdejní místo

Objednané produkty Vám budou dopraveny zpravidla do druhého dne na vybrané výdejní místo Zásilkovny. Seznam výdejních míst s jejich detaily naleznete i zde V okamžiku expedice obdržíte email o předání zásilky přepravci, společně s číslem zásilky a odkazem, kde je možné sledovat průběh doručování zde

Po doručení na výdejní místo budete informování e-mailem i formou SMS, že je Vaše zásilka připravena. Obdržíte heslo pro vyzvednutí, které slouží jako doklad pro ověření (zásilka tedy může být vydána i jiné osobě, které své heslo sdělíte).Standardní úložní doba na výdejních místech Zásilkovny je 7 dní. Úložní dobu je možné prodloužit na 21 dníNa všech výdejních místech je možné platit v hotovosti, na vybraných místech i platební kartou.Zkontrolujte si, prosím, před převzetím zásilky neporušenost obalu, a v případě pochybností i doporučujeme provést kontrolu obsahu přímo na příslušném výdejním místě.

 ppl

Kurýrní službou PPL  

Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL na adresu uvedenou v objednávce.

Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky.

Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a potvrdí si s Vámi přesné místo a čas doručení.

Lze se domluvit i na změně místa a času doručení.

Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.

Zásilku můžete sledovat na adrese kurýra uvedené v emailu o expedování objednávky, v kterém jsou zároveň uvedeny i kontakty na kurýra.

 

Jak funguje on-line platba Platební bránou

Při potvrzení objednávky na e-shopu vyberete jako způsob zaplacení „Platební brána - Comgate a ze seznamu bank vyberte svou banku
Po potvrzení objednávky na e-shopu budete přesměrování do svého internetového bankovnictví.
Po přihlášení do Internetbankingu se vám zobrazí předvyplněný platební příkaz (údaje z vaší objednávky včetně čísla účtu e-shopu a variabilní symbol jsou již automaticky vyplněny).
Poté, co potvrdíte platební příkaz, budete přesměrování zpět na e-shop, kde naleznete informace o stavu platby, respektive své objednávky.

777 598 592